Dekorációk minden alkalomra

IndigoDecor

IndigoDecor

Hőlégballon készítése

2015. szeptember 21. - indigodecor

Régóta tervezem, hogy készítek egy hőlégballon dekorációt! Mindenképpen héliumos lufiból akartam csinálni, olyat, amit asztalra tehetek. Megosztom veletek a készítés menetét és a tapasztalatokat, mert az is akadt bőven! :)

dsc_0033_kicsi.jpg

Kell hozzá valamilyen szép kaspó. Ha műanyagot választunk, akkor a súlyozásról is gondoskodni kell, hogy föl ne emelkedjen. Én ezt az ikeás kaspót választottam, mert volt belőle öt darabom és a fehér színe elég semleges. A kaspót bárhogy lehet díszíteni, én színes papír csíkokat ragasztottam rá, de lehet szalagot kötni stb. Levágtam két egyforma hosszú vékony szalagot (én a lufi saját szalagját használtam, pont elég hosszú volt) és félbe hajtottam. A lufi tetejére vékony, teljesen átlátszó kétoldalú ragasztó darabot (kb. 1*1 cm) ragasztottam. Mindkét szalagnak a közepét (azért kellett félbe hajtani, hogy tudjam hol van) egymásra merőlegesen erre a ragasztóra ragasztottam. Ezután vágtam a lufival azonos színű papírból egy kört és a tetejére ragasztottam, hogy kicsit szebb legyen. Ezután a lelógó négy szalag véget a kaspó belsejébe ragasztottam ragasztó pisztollyal, kilencven fokonként. Mivel a szalagok magához a lufihoz csak a tetején vannak rögzítve, kétoldalú ragasztóval odarögzíthetjük még oldalt is. Ez el is hagyható, de azért stabilabban áll ragasztva. Én amúgy azért használtam kétoldalú ragasztót, mert a tetejére stabilan, egyszerűen oda lehet ragasztani a szalagokat, plusz a papír ragasztó foltok nagyon meglátszódnak a lufin, ha elkenődnek.

dsc_0093.jpg

Magába a hőlégballon kosár részébe lehet tenni szalvétát, szívószálakat vagy valami cuki kukucskáló játékfigurát. Nekem az tetszene igazán, ha simán dús fű lenne benne.

Jótanácsaim:

  • Ez a dekoráció kültéren csak teljes szélcsendben szép, de inkább beltérbe ajánlom!
  • A készítés könnyebb, ha ketten vagytok és a segítő fogja a lufit
  • A lufin nagyon meglátszódnak az ujjlenyomatok, csak tiszta kézzel fogd meg!
  • Ezt a dekorációt csak a buli előtt érdemes megcsinálni, mert a lufi folyamatosan zsugorodik és akkor a szalagok nem simulnak rá szépen. (A héliumos lufi amúgy is csak két napig szép, nem érdemes túl korán megvenni.)

Lelkesedésem töretlen, már tervezek egy hőlégballon partit, mert ebben még sok lehetőség van!

100_0350.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://indigodecor.blog.hu/api/trackback/id/tr577788456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása